Velur stoff

Jeg kjøpte en bit velurstoff da jeg var i Trondheim,jeg viste jo ikke hva jeg gjorde:))men etter en del plundring i dag så har jeg greidd å sy en dukkekjole av stoffet

Kjoler er lang og har hel åpning bak,lukker den med trykknapper.

Jeg er ellers enig med Grete,dette stoffet var ikke lett å sy ,så jeg måtte gi opp å sikke kantene.

Sydde et skjørt også,hadde liggande et par kjøkkenoppheng som jeg egentlig var tenkt å kaste

ved å sy begge sammen fikk jeg et kappeskjørt:))

Ellers strikker jeg også innimellom og jeg har bakt 8 brød i dag,

vanlige grovbrød;)må jo ha noe til julegjestene mine,ja og så har jeg vasket klede.

Været har vært helt forferdeligt så eneste utskeielsen ute var en tur ut til postkassen:)

Resten av kvelden skal jeg strikke,mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld så jeg får kose meg alene i kveld:))

15 kommentarer

Siste innlegg