En lang men fin dag

Jeg har hatt en fin dag i Volda,4-5 minusgrader blå himmel og passe mengde med snø:))

Det ble mye trakking så litt sårføttes er jeg,uten MBT på beina blir jeg fort gåen av all trakkinga,men jeg ble ferdig med det jeg trenger til jul:))

Kjøpte litt div som jeg skal lage meg en juledekorasjon av,det blir koseaktivitet i morgen.

Kjøpte meg en nisserød julekjole/tunika i dag:))den er så lekker skal ta bilde i morgen:)dyr var den også måtte ut med 1000 lappen ,og så går jeg fra posen på kolonialen,hjelp kjente panikken ta meg når eg oppdaga det,nettet mitt hang igjen på handlekorga.

Ikke ofte denne fruen springer men det gjorde hun i dag:))og jammen var det godt å få oppleve att noen kan være ærlige for posen min var levert inn til betjeninga:))jammen ble jeg glade:))

Sykehuset snakker vi mindre om:(kvinneplager:(vondt var det også,ja jeg prøvde å gå ut av stolen,he he men bare jeg får hjelp så får en bare tåle litt smerte.

No skal eg bare slappe av og kose meg,ønsker dere en fin kveld

5 kommentarer

Siste innlegg