God morgen

Bare en liten tur innom for å ønske alle mine venner en kjempefin dag.

I dag skal jeg være modell for en frisørlærling:))da jeg ble spurt var det hårklipp det var snakk om,men så har min yngste datter vært i kontakt med lærlingen for dei er kjenninger.No er det ikke lenger bare klipp men også hårfarging og jeg har sagt ja.Vel i dag er min kjære sengeliggande:(derfor må jeg ta buss både fram og tilbake,ikke helt etter mine planer så jeg håper det blir tid til det jeg skal hos frisøren.Min time er kl 10 og bussen går hjem kl 13.30,det er den eneste bussen så jeg må rekke den.No veit ikke jeg hvor lang tid det tar å farge håret hos frisøren for dette blir første gangen,jeg får bare si når bussen min går.

Hadde litt planer om litt handlegreier men det får jeg ta en annen gang:))

Ute er det 3- og fortsatt snøfritt i tillegg melder dei litt sol i dag:))det kan jeg like for i Ørsta er der sol noe jeg ikke har her hjemme.

Vi snakkes:))

11 kommentarer

Siste innlegg