Dagens spasertur

Etter å ha startet dagen med å støvsuge så kledde jeg på meg og gikk en lang tur 5-6 km:))i dag ble det ikke rask gange men jamn fin fart og turen tok da ca 1t 20 min

Jeg gikk tunnelen til Bjørke men også i dag valgte jeg gamlevegen hjem igjen,den er litt lengre enn tunellen det hadde lagt seg ca 3 cm snø som ikke blir brøtt vekk og det regnet litt ,det var derfor litt tungt å gå men gav fin morsjon:))tror jeg iallefall:))

Vel hjemme hadde vi fått storfint besøk:))tok fra den nye fansy telefonen min og skulle ta bilde,trudde eg hadde tatt + et par bilder fra turen men neida fruen hadde trykket på feil sted så det vart ingen bilder:(

Men jeg har gogglet og lånt et bilde:))ja av det fine besøket vårt altså

En hel flokk med sidensvanser :))dei var overalt og så ufattelig vakre å se på,men no er dei borte så jeg fikk dem ikke på egen film nei.

Ute ligger det fortsatt ca 3 cm med snø og det regner og i fjella er det tåke.

Skal til å koke litt rømmegrøt så får vi kose oss litt med god mat:))

Ønsker dere alle en fin lørdag

10 kommentarer

Siste innlegg