så mye arbeid:))

For alle som tror att det er fort gjort å sy dukkekle så vil jeg benekte den myte.

Siden jeg ble ufrivillig alene i kveld ville jeg leite fram litt stoff og tenke på dukkekle:))jeg er jo i opplæringsfasen og dukkekle er ok å trene på.

Men du værden for et arbeid:))Først må en finne ut hva en vil sy

tenkte att dene selebuksen såg grei ut:))vel så skal mønsteret tegnes over på matpapir,men først må en finne dei rette delane på ett virvar av mønster

da er det bare å tegne av for så å overføre bitane på stoff:))

2 bakstykke+ 2 forstykker øvst på buksen

og 2 framstykker + to forstykker til den øvste delen,dette tok meg over 1 time å gjøre i stand:))

Men enkelt nei lang ifra og jeg er stiv i nakken og sår i skuldra så resten får vente,har ikke planer om å ødelegge meg:)

Alle disse 8 delene skal jo sikkast før jeg skal sette dem ihop og det trenger jeg flere timer på,hi hi.

Nei jeg får ta fram strikkepinnane resten av kvelden.

Det kom også en trist melding på nyhetane,på en populær alpinanlegg like utenfor Ørsta har det gått ett ras,en person er reddet ut men dei hvet ikke hvordan tilstanden er i tillegg tror dei att 1 eller 2 personer til er tatt av raset,vi får bare håpe att det ikke får tragiske utfall

10 kommentarer

Siste innlegg