En koselig dag:))

Da var jeg hjemme igjen etter en hyggelig dag på byen ilag med Greta:))Siden vi begge hadde stått tidlig opp og reist,ja Greta ganske mange timer mer enn meg:))så tok jeg henne med og besøkte min yngste datter:))

Det var godt å slappe av der med en kopp kaffe:))ja og så fikk Greta hilse på veslejenta vår.

Så måtte vi selvsagt gå litt i butikker,Greta fikk kjøpt det hun trengte av strikkegarn og jeg fikk nytt tauverk til fiskegarna mine samt en ny steikepanne.

Jeg kjøpte også gebursdagsgave til yngstesønn og elsdte barnebarn som begge har dag på lørdag.

Greta og jeg ble jo sultne så en tur på kafe ble det og vi spiste en deilig salat hver,min med ost og skinke,Greta med reker.

Vi tittet på litt kjoler,egentlig er det svært lite av det i Ørsta. Det som er der er mye lange kjoler eller korte med glitter og stas på,passer best til flottere fester.Vi fant også ut att vi var svært forskjellige i smak på kjolevalg:))jeg la min elsk på en flott kjole,den var dyr så jeg gikk derifra men så ville jeg vise Greta den og da så jeg på str,typisk bare store størrelser igjen.Kanskje en skulle vært en XL eller XXL :)) der var sågar XXXL nei det var ikke noe å tenke på engang,da får en heller finne noe annet:))

Da kvelden kom og tiden nermet seg da Greta skulle hente sin mann tok vi farvel etter en koselig dag,og jeg kunne rusle bort til yngste datter og sette meg til ferdig middag:))min kjære og jeg fikk servert stekt laks hos henne:))

Da skal jeg slappe av og strikke resten av kvelden og tenke på Greta som sikkert er i bilen et par timer til,håper hun har en fin tur hjem igjen

19 kommentarer

Siste innlegg