fortsatt nydelig vær

Vi er velsignet med et utrolig vakkert vær her på vestlandet

Vi har nettopp kommet i hus etter en tur på fjorden.

Den gode fiskefangsten lar vente på seg,i dag var alle garna tomme:((men vi er ved godt mot og satte ut garna igjen og håper på bedre lykke i morgen.

Det er ikke helt sant att garna var helt tomme,vi fikk en sjøkreps:))stakkaren hadde vist misforstått litt for når garna var vel oppe i båten gikk krepsen rett og slett ut av skjellet sitt,det var nok ikke så lurt men jeg kunne jo ikke dytte den ned i skjellet igjen heller da.

No har jeg planer om å henge opp en klesvask og så skal jeg ta med kniv og en rikule og rusle fram til sønnen som restaurerer det gamle huset:)så kan jeg drive litt trearbeid samtidigt som eg holder ham med selskap.

Ønsker dere alle en nydelig mandag

8 kommentarer

Siste innlegg