Alt og ingenting

I dag hadde jeg planer,jeg skulle på besøk,slappe av,støvsuge stua strikke litt :))men dagen min har gått opp i alt og ingenting.

Jeg fikk en tur på butikken,det stal et par timer av dagen.

Søndag må jeg ha kirkekaffe til menigheten så ja jeg bakte muffins til dem

dette var gode muffins med mye mat i:)kokkos,valnøtter,havregryn og bananer,og for dei fine fruene lagde jeg et ekstra brett med fluffy muffins,sjokoladesmak og dei skal få et lokk med kvit glasur.

Jeg gikk en rask tur for å ta bilder av fonna:)

Måtte passe på han som plastrer elvakanten

og strikke,bittesmå sokker til dukken,når paret var ferdig og trådane festa oppdaget jeg att det var 2 ulike størrelser,sukk nå må jeg strikke et par til med ulike størrelser:))

Egentlig har jeg ikke gjort så masse ,men plutselig gikk all luft ut av meg,hode dunker:(det er 2 uke på rad:(

Ja ja får satse på en fredeligere dag i morgen:))no skal jeg bare slappe av

11 kommentarer

Siste innlegg