prøver å stålsette meg.

God morgen kjære venner.

Håper dere har hatt en god natt og att dere får en fin dag:)

Min natt er ikke mye å skryte av,men hva så det er mye bedre no som jeg har stått opp:)tror ikke ryggen min og madrassa er så gode venner.

Det var opplett og fin for 5 minutter siden,no derimot sitter jeg her og prøver å stålsette meg til å gå ut og hente inn ved.

På en to tre snudde det og nå øser det ned sidelengs:(det melder svært store nedbørsmengder i dag,så gale e det att for å hente ved må jeg ha på full uniform:)dvs ull regndress,da er det ille ute.

Vi får besøk i kveld håper jeg,det er ikke godt å vite i disse fonnutsatte tider om veien er åpen,jeg krysser fingrane.

Ellers skal jeg støvsuge litt på stua og ellers bare slappe av,jeg må prøve å få hode på plass:)den krangler litt vel mye med meg for tiden.

Vi snakkes:))

11 kommentarer

Siste innlegg