Flaks

I dag har jeg hatt flaks:)dagen startet med oppholdsvær,jeg har lenge slitt med hodepine og siste dagane har ryggen også vært trøblete.Jeg tenkte iallefall att jeg måtte ut av godstolen og trimme litt:))

Så jeg satte på en maskin med klede og lette fram sykkelen.

Jeg avtalte med ei å besøke henne på Finnes som er ei lita grend på andre side av fjorden,så ja jeg måtte sykle rundt.

Det var en fin tur og jeg kom tørr fram 🙂

Finnes består av en klynge med hus og fjøs,grunnen er fonnfare andre steder

nydelig natur på vegen

Når vi kommer fram går der 1 vei oppover mot bakkedalen hvor vi har seter og hytte og så går der 1 vei rett fram hvor husene er

Hun jeg besøkte har en vidunderlig deilig hage iallefall om sommeren

hagen er ikke stor men bare det å kunne gå rett ut døra og du er nede i fjøra:)kan det bli bedre en varm sommerdag?

Jeg syklet hjem igjen og i det jeg kom tilbake til Leira så blåste det opp og himmelen åpnet seg så det bøtta ned,kan en ha mer flaks:))

Det var en fin tur og en hyggelig dag,hvor langt det er hvet jeg ikke men noen km er det og det gikk noe tid å sykle,men jeg tror kroppen hadde godt av det:)føler meg litt bedre i ryggen no

10 kommentarer

Siste innlegg