mandag og ny uke

God morgen.

Da var det mandag igjen,en ny uke med nye muligheter.Vi starter uka med 0 grader ute og blå himmel,det blir med andre ord en nydelig dag i dag også.

Jeg skulle så absolutt ha klipt håret i dag og fått i litt farge,men det blir i morgen:)da er jeg modell og får sitte lenge nok i frisørstolen.

Hva finner mann på i dag da?jo jeg skal finne fram sykkelen og sykle til Bjørke:) det er strikkekafe i dag og det må en møte opp på,når det er slutt og jeg har syklet hjem igjen,er tiden inne for middagskoking og så er det kveld.

Vi er i planleggingsfasen på sommerferien til sommeren,vi skal reise ilag med min søster og hennes familie så vi er flere som skal tas hensyn til.

Vi hadde igrunnen planer om Kroatia,det blir ikke av spesielle årsaker.

Det kan se ut til å bli Danmark,feriehus på Fyn i 14 dager,det blir forhåpentligvis avklart i kveld:)

Jeg har vært i Danmark 1 gang så jeg rekner med att det er et hav av opplevelser som venter oss der for vi rakk jo ikke alt første gang vi var der:)

Noen som har vært på Fyn ?kunne vært hyggelig å få høre hva som er hvert å få med seg.

ønsker dere alle en fin mandag

8 kommentarer

Siste innlegg