Sykkeltur

Dagen er på hell og jeg har hatt en fin dag.

Ei av damene på strikkekafeen har noen høner og dei legger bare svære egg,fant ut att jeg kunne sykle til henne i dag og kjøpe egg:))

Med vinden mot meg og masse oppoverbakke brukte jeg 1 time fram,tror det er ca 7-8 km en vei

Det vart et par timer med hyggelig prat før jeg snudde og syklet hjem igjen og siden det var vind i ryggen og litt nedoverbakke den veien tok det bare 30 min å sykle hjem.

Det ble en god og fin tur på ca 14-16 km.

Vel heime hentet jeg posten og gikk opp til svigermor med avisa hennes,hun hadde besøk og dei insisterte på att jeg skulle drikke kaffe ilag med dem:)ikke verst det med deilig hjemmelaget iskake til på en vanlig tirsdag.

I går låg her 6-7 cm snø,i dag morges et tynt lag på markene og no er det ingenting igjen:))på den måten er vinden en velsignelse.

No skal jeg se et nytt liv på landet på VOX,strikke litt og om litt lage middag

En deilig dag:))

11 kommentarer

Siste innlegg