nye sokker

God morgen.

Onsdag ,vårjevndøgn og 10+ ute:))slett ikke verst det selv om det regner godt ute.

Jeg har planer om å være flink husmor i dag så deigen til 8 store grovbrød står allerede til heving og 4 til skal det bli,i tillegg tenkte jeg å steke opp kjøttkaker av 4 pk kjøttdeig.

Når alt det er gjort er det vel ikke lenge før middag,helt ok å ta en slik dag når det regner.

Det er vårjevndøgn og da sies det att natt og dag er like lange og det kan være greit i dag.

Jeg har fått ferdig et sokkepar til no

disse er strikket i et alphagarn kjøpt på europris,det fant jeg ut når sokkane var ferdige for magebelte låg inni nøste:))

Da har jeg 2 par sokker som i løpet av uken skal til Sirdalsrypa,håper dei vil varme henne på føttene når hun er ute i seilbåten:))

Ønsker dere alle en fin dag

9 kommentarer

Siste innlegg