Trimtur

No har jeg vært på trimtur i dag også:))jeg og ei venninne tok fram syklane våre og syklet fram på dalen,det blir en 10 km tur retur det også:))vi hadde oppletts vær men motvind,sykkelen min er tungtrødd så jeg var helt peist når vi var framme,ja for vi besøkte samtidig ei venninne :)kjempekoslig med slike førmiddags besøk.

Da vi kom inn lette hun fram gul påskeduk og ferske tulipaner,no har ikke jeg tulipaner , men jeg ble inspirert til å lete fram litt påske hjemme også:))

Så nå har jeg tørket litt støv og hatt på påskeduker ,ja og så har jeg lett fram noen høner:))

Prøvde å ta bilde av tjelden i dag,i det jeg skal knipse roper jeg og min venninne til hverandre:)så jeg fikk et bilde av fuglen på flukt

Det som fikk oss til å rope var noen hegrer:))men jeg oppdaget dem for sent.Vi har en koloni på snart 20 hegrer og er mann heldige så får vi se dem alle sitte på brygga og speide utover fjorden.

Da jeg kom hjem etter sykkelturen tok jeg litt bilder i hagen:)

snart kan jeg plukke frisk gressløk og luftløk i hagen

krokkusane åpner seg

Er ikke sikker på om dette er storveronika eller kornblomter

rabarbraen vokser

kuleprimulaen dukker opp

og på trappa blomstrer perleblomstene.

Jeg synes det er så deilig å gå rundt og se kor det forandrer seg dag for dag:)og i neste uke melder dei enda varmere vær og solskinn:))

Livet kan virkelig være godt å leve

11 kommentarer

Siste innlegg