Godt å kvile beina

Dagen i dag har vært enda varmere enn i går,jeg har vært ute stort sett hele dagen:))og nå kjenner jeg att sola har varmet kinnene mine:))solkrem har jeg brukt ja:)faktor 35:)

Etter sykkelturen i dag morges gikk jeg en ny spasertur ilag med min kjære før jeg gikk inn og lagde middag.

Da middagen var fortært skinte sola så godt att vi umulig kunne være inne så vi tok oss nok en spasertur :))denne gangen langs utmarksbeitene

artig med sølvbunkene som gresset til disse tuene heter

utrolig vakkert no

fargegleder dukker opp overalt,jord har blitt flyttet og løkene har fulgt med:))disse lyste opp i utmarka

og som dere ser har det vært varmt hos oss:))jakken måtte kastes ganske tidlig på turen i ettermiddag.

No har vi kost oss med nystekte vafler,føttene får velfortent kvile og det tror jeg di trenger resten av kvelden også:))

9 kommentarer

Siste innlegg