fantastiske bloggvenner

Jeg må virkelig si att jeg har mange fantastisk flotte bloggvenner og så snille i tillegg:)det gjelder dere alle.

Samtidig må jeg få trekke fram ei som skulle fått en rose i dag for av lyst har hun sendt meg noen nydelige små produkter som hun selv har sydd

det er ikke jeg som skal ha disse nydelige varene,hun ville rett og slett bidra med tombolagevinster til bedehusbasaren vår 1 mai:)tusen hjertelig takk til quiltemania som er så raus.

Hos oss skinner solen fra en nesten skyfri himmel i dag og det er i skrivande stund 15,5+ ute på skyggesiden.

Jeg startet dagen med en spasertur og så besøkte jeg en granne:))etter å ha pratet litt og drukket kaffe gikk vi tur sammen ned igjen til meg,dvs grannen fortsatte ned til nausta for å rake og rydde der.

Jeg startet årets hagesesong hos meg selv og fikk fylt opp trillebåra et par ganger

no ser det betraktelig bedre ut ja:)jeg er ikke ferdige men fikk vekk det som syntes best,desverre streiker rygg og skuldre så jeg har ikke mulighet til å ta mer i gangen.

No skal jeg lage kjøttsuppe til middag  og ta resten av dagen som den kommer:))

håper dere alle har en kjempefin dag

16 kommentarer

Siste innlegg