gostolen

God morgen.

I dag våknet jeg til bare 4+ og det migregner,nysnøen har lagt seg i fjella så det er med andre ord surt ute.

Når man er uføretrygdet kan godstolen fort bli en fiende slike dager,no liker jeg å gå mye turer eller sykle mulig jeg går en tur i dag vi får se hvordan været utvikler seg.

Jeg har i mange dager no hatt en rygg som har vært alt annet en god,den verker natt og dag:( og da er godstolen farlige og slett ikke god.

I dag skuffet jeg vekk stolen min og lette fram denne herligheten istedenfor:)

Krangler ryggen er dette verdens beste godstol:)så denne blir min venn i dagene framover.

Men vær obs! husk at du har en ustødig stol når du setter deg ned)jeg glemte meg her isted og ballen trillet unna,ryggen traff armlenet på sofaen og jeg trodde jeg skulle svime av.

No har det roet seg og jeg er fult klar over hvordan jeg skal sette meg:))og når bakenden først har satt seg på ballen ja da føles det godt i hofter og rygg.

Jeg kom ikke så langt att jeg strøk skjorter i går,det er et ufattelig kjedelig arbeid:)men i dag må jeg sånn er det bare.

Da ønsker jeg alle en fin fin torsdag

14 kommentarer

Siste innlegg