Fredag

God morgen.

Her starter vi dagen med 3+ litt migeregn og tåke,det er ikke noe å gjør med det fortsatt kan det snu litt til påske.

 I går hadde jeg en fæl dag,jeg lette jo fram den svære ballen min for å avlaste ryggen som har krangla noen dager,istedenfor triller den så jeg detter bakover og slår ryggen enda verre:(det resulterte i en tidlig kveld på meg.

Jeg er langt fra god i dag ,men mye bedre enn i går:)så da skal ikke jeg klage.

No sitter jeg her og rugger på ballen:)bare en finner balansen så er det godt å sitte slik og bare la tankane fly.

I dag skal jeg lage en ostekake og ta med på tur i morgen,jeg skal pakke en liten bagg og ellers ikke noe spesielt.

Jeg børr komme meg ut en tur,vi får se hva slags vær vi får utover dagen men først kakelaging:))

ønsker alle en fin dag

9 kommentarer

Siste innlegg