som snarest innom

I kveld sovna barna noe tidligere enn i går men så har vi jobba ute hele dagen også.

Vi har vært heldige med solskinn i dag og når kveldstellet stod for tur kom litt regn.Jeg avtalte med ei sauebonde att vi skulle komme opp og se på smålamma i dag:)entusiastiske gikk vi ut på veien,men da veslemor såg kor langt oppover vi skulle stoppa hun og sa,nei det tror ikke eg att eg orker:))hi hi jovist måtte hun orke og jammen drog hun dukkevogna med oppover alle bakkane også:)

Medan vi var der skjedde et lite under:)ene sauen ville nedkomme akkurat da så vi fikk med oss en fødsel også:)

Det var en spennende opplevelse for barna.

Nabobonden har geiter,skal se om vi får besøke dem også så nå er alt tøy vi brukte hos sauene i vask,vi får nemlig ikke komme inn til geitene med smitte fra sauene.

Men veslemor var klar i sin tale,hun vil opp en gang til men da skal ikke dukkevogna være med:)det var altfor hompete vei her sa hun.Hi hi jeg lurte dem med rundt garden når vi skulle hjem,over markane og traktorveier,vi var inni gamlefjøsen og det ble en lang tur for små føtter:)

Hjemme sykler dei og leker i sandkassen

hompete vei:)

og kos ved sandkassen.

Tror dei var rimelig slitne når natta kom:)i morgen skal vi ned i fjøra og finne krabbe om været tilater det og oldemora har lovet å lage vafler:))

Tror jeg kommer til å sove godt jeg også i natt for vi lekte faktisk ute i 6 timer i dag:)

Ønsker alle en riktig fin kveld videre

7 kommentarer

Siste innlegg