tidlig natt

I kveld fikk vi det rolig for dei 2 små sovna 19.15:)Vi har hatt en flott og solrik dag og jeg sov av meg hodeåinen som herja i går.

Kl 9.45 tok jeg med barna ut og der fikk dei herje alt dei orka fram til kl 17,00 i kveld bare med et lite avbrekk da vi gikk inn og spiste middag.

Jeg og barna gik en tur opp i skogen:))ikke lange biten,men for to små langt nok å gå oppoverbakke

godt vi hadde på regnbuksa for her var det myret og dyp gjørme,så regnbuksene gikk rett i vaskemaskina da vi kom ned igjen.

I skogen blomstra det med nydelige skogstjerner

store marker å springe av seg på

ellers har vi lekt i sandkassen og vi har vært i fjøra og vi har spist is ute,en fin dag med andre ord.

Min kjære jobbet litt med plattingen i dag så nå er første trinn så godt som ferdige,skal ta bilde av det når jeg har ryddet litt for så lenge dei små er her flyter platten med byggeklosser:))

trøtte små engler

nybada og klare for sengen.

I morgen kveld kommer mammaen så får vi se da om hun kommer hit eller sover hjemme og kommer hit tirsdagsmorgen.

Selv skal jeg og min kjære på møte i morgen kveld så jeg håper selvsagt at mammaen kommer i morgen,ellers lyt onkelen passe litt :))

Det har vært en slitsom uke men fin også,skulle bare hatt litt av energien til disse små:))

 

9 kommentarer

Siste innlegg