Siste dag

I dag er siste dag vi har dei små i vår forvaring,mammaen kommer om en time eller to og sover her i natt.Tenker det blir stas å finne mammaen i senga i morgen og ikke meg:))jeg ser fram til en noe kjøligere soverom i natt.

Vi har hatt en aldeles nydelig dag i dag og barna fikk lov til å gå berrføtt ute.

KL 9,45 kledde vi oss og gikk ut,turen starta med en lang spasertur oppover ,vi skulle besøke geitekillinger i dag og det var stas må vite

etter besøk hos geitene fant barna ei av grannene ute og hun var rask med å leite fram saft og boller:))noe barna ikke sa nei takk til

og pus ,ja han ble faktisk litt for kosesyk selv for to katteglade små:))

Dagen fyker videre og vi skal i granskogen og leke

i granskogen er der en stor hytte av greiner og taket er av en pressening,etter litt kos inni skogen finner barna noe enda kjekkere

en rennende bekk,ikke noe er bedre enn det og kongler og greiner,klokka ble faktisk 14.00 før vi kom oss heim igjen.

Heime varmet vi oss fiskekaker og spiste ute og avsluttet med ispinne etterpå

kan godt si att dei sovna rask i dag også:)og godt var det for både jeg og min kjære måtte på 17 mai komitemøte kl 19.30 og det gikk fint.

Etter møte fikk jeg vasket gulv i gangene og på badet:)så jeg sovner nok raskt når datteren vår kommer.

Det har vært en aktiv uke men det har gått greit,vi har vært velsignet med sol nesten hver dag.I morgen er det bedehusbasar på ettermiddagen da hadde jeg tenkt meg en liten tur inn,bruker å være hyggelig det.

har ikke fått lest så mange innlegg men håper dere alle har det fint

10 kommentarer

Siste innlegg