Bedehusbasar

Da var barna sin uke her hos oss over og dei har reist bort til Ørsta igjen.

Vi har hatt en koselig uke til tross for høyt aktivitetsnivå,godt sola har skint nesten hele uken.

I dag er det 1 mai,og det er 43 år siden jeg kom til Norge med mine søsken og min pappa:))1 mai er en oblikatorisk basardag på bedehuset her i bygda også så jeg tok turen dit i ettermiddag.

Det var fult hus og stor kjøpeglede på lodd og årer,det går greit for det var utrulig masse gevinster.Jeg vant ikke dei store gevinstene på bok,men noen praktiske ok tombolagevinster:)min svigermor var heldig for hun vant babydukken med koffert og garderobe beståande av 4 fulle antrekk,hi hi no kan hun leke med dukke sier jeg:)

Medan jeg har vært på basar har min kjære jobbet iherdig med plattingen over huset,det begynner å ta form og vi kan ta den i bruk selv om det ikke er ferdige

og som dere ser lager han en svær fastspikret langbenk

bak benken er der en stygg hole som vi ikke viste hva vi skulle gjøre med,no får jeg en flott benk som skjuler den:))så kan jeg kanskje fylle opp med stein bak benken

benken er ikke ferdige,og det skal en trapp i framkant av plattingen medan den skal forlenges litt i den andre enden:)dette blir så mye bedre enn bare singel:))

Håper dere har hatt en flott dag i dag slik som meg:))

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg