Våren kommer for fult

Det var godt å få en rolig dag i dag,hyggelig med dei små men godt å få litt voksentid igjen også:))

Jeg har fått ryddet og sett vekk leker og potte,nesten alle klær er vasket så jeg begynner å bli klar for langtur på fredag,da skal vi til Sandnes i konfirmasjon.

Jeg fikk besøk av ei venninne i dag og så syklet vi en tur sammen etterpå,dvs jeg syklet ilag med henne hjem:))fikk tilbake en bok hun hadde lånt.

På vei hjem stoppet jeg og knipset noen bilder av våren her hos oss no,hadde bare telefonen med så bilda er deretter

markane er helt gule av vårkål no,litt lukket i dag siden det er overskyet

løvetannen har kommet i blomst

små gullstjerner

pinselilja blomstrer

her står navnet fast,men dere hvet helt sikkert hvilken blomst dette er

soleiehoven lyser opp

jepp skogen er grønn:))iallefall bjørka og heggen,dei andre treslaga er på vei men ikke fullt utsprett

like før den første rhododendroen i hagen blomstrer

og urtene i hagen er klare til bruk

No er det tid for middagsforberedelsane,i dag blir det mors kjøttkaker i brun saus:))

12 kommentarer

Siste innlegg