God morgen

Jeg sitter her og tenker att mai har for få dager.Det er så mye jeg skulle rukket å gjøre men denne måneden er ganske så full av avtaler:))det går seg nok til.

Det var denne hagen jeg ufrivillig fikk nedom veien,komunefolka har jo endevendt den et par ganger siden elven ble flyttet.I fjor sådde vi plen og lagde blomsterbedd,nå er det bare rot.Men jeg har klaget og får nå ny plen,komunefolka skal komme med ett billast med mold og planere og så,jeg hvet bare ikke vilken dag.Et bedd er borte no og et bedd er der,det skal jeg ta bort selv,men når tid?og hvor skal jeg gjøre av plantene?sukk skulle hatt en gartner i familien.

Min kjære vil bytte ut gulvbordene på verandaen vår og dei gale skal brukes på den nye plenen,der er sandkasse til barna så det kan være ok å ha noe å sette en stol på der også.Jeg må måle opp størrelsen og sette opp stikker slik att molda ikke blir raket utover der platten blir.

Hmm tror jeg burde begynne litt i dag.

Jeg må stryke skjorter,det er det verste jeg hvet:(men i morgen bærer det avgårde til Sandnes til konfirmasjon så jeg bare må:))

Jeg må sykle til Bjørke og plante i 2 krukker,jeg er i 17 mai komiteen og den oppgaven ble tildelt meg,sukk bare å få det gjort,blomster og jord er innkjøpt og ligger der inne.

Det er opplett men skyet så været er ok,tror det bare er å hive seg rundt.

Ønsker dere en fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg