Så kom regnet

No regner det etter en dag med litt sol og finvær.

Typpisk jeg som syklet til Bjørke 2.5 km så måtte jeg trille sykkelen oppover en lang bakke,og jeg ble svett.Der oppe på toppen ved ungdomshuset ventet en sekk med jord og 20 stemorsblomster som skulle plantes.

Dette er jobben til 17 mai komiteen  og blomster kjøpte jeg sist helg,men stakkrs små det var noe tørt der og et par såg litt misserable ut,jeg fikk da dem ned i molda og fikk vannet,no er det bare å krysse fingrane for att dei kvikner til igjen etter litt tørke.

Og no kom altså regnet:)så det blir nok vatn for plantane no iallefall.

Dagen har ellers ikke vært så interesang,klesvask og litt rydding  og det er ikke noe å ta bilder av:)

Skal pakke et sett klede i baggen så er vi omtrent klare til den lange turen i morgen.Mannen tok med veslejenta vår heim etter jobb for hun skal være med oss på tur,så jeg får ha litt pratetid med henne no:))ønsker alle en kjempefin helg og lykke til dere som skal ha konfirmasjon i helga:)

8 kommentarer

Siste innlegg