Hjemme

Da var vi hjemme etter en helg i Sandnes.Vi var velsignet med sol hele veien fram,ja det var så varmt på overfarten på siste ferge att vi måtte ut på taket og lufte oss:)

Jeg tenkte på våren da vi kjørte nedover,og det var ikke tvil om hvor det hadde kommet lengst,det var nemlig på Jæren,det var ikke mange hekker og trær uten grønt løv å finne her.

Det var en kjempefin konfirmasjon,vi våknet til en blanding av sol,snø,hagl og regn men innen vi forlot huset så skinte sola hele dagen.

en liten del av koltbordet,ikke noe å si på maten :)den var aldeles nydelig.Kokken var broren til konfirmanten han er utdannet kokk og dette kunne han,han fikk også god hjelp av to andre kokkekompisser

jeg har ikke innhentet tilatelse til å legge ut bilder,men satser på at et er ok:))konfirmanten:))jada han gjør seg litt til for tanta si:)og den yngste datteren vår.

Denne gutten er utrolig sjarmerende,snill og omsorgsfull det finnes ikke noe vont å finne i denne flotte ungdommen:)og vi er så heldige som får være sammen med ham og mammaen og pappaen i Dannmark i sommer i 16 dager:)det gleder vi oss til.

Det var en nydelig dag i Sandnes i dag også når vi pekte nesen hjemmover,sola skinte helt til vi kom til Førde.Fra Førde og hjem regnet det hele veien,temperaturen var helt nede i 2 +,brrrrrr lengter tilbake til varmere strøk allerede:))

No har vi fyrt opp i ovnen så tenker jeg stua skal være god og varm innen jeg får besøk i morgen:))

Ser dere har fått med dere att Sirdalsrypa skal innom i morgen:))ser fram til det besøket:)alltid like hyggelig å få treffe ei bloggvenninne.

Over Grønndalen såg det slik ut i kveld

snøen som er her er gammel snø,mye tinte bort i helga samtidigt som att det i løpet av dagen i dag kom et lite dryss nysnø oppå det gamle.Det snødde lett da vi kjørte over her men heldigvis la det ikke seg på veien.Lurer på om ikke Grete og mannen kjøre her i morgen så da krysser jeg fingrane for att det holder seg slik i morgen også:))

No lyt eg finne senga,merker godt att jeg har sittet i bil i 11 timer i dag,kan godt si att det gynger litt i toppen:))

11 kommentarer

Siste innlegg