smått

god morgen.

Nå har jeg vært en tur på kaia og prøvd fiskelykken,det var smått med fangst gitt.

2 bittesmå,en lyr og en seivar alt jeg fikk,passe å sprøsteike til meg selv i dag:)kan vel ikke vente det helt store når jeg fisker på full fjøre:)

himmelen er blå og sola skinner,men det er heller ikke spesielt varmt ute.Passer best å gå en tur,så jeg har planer om å gå opp på toppen av Leira så jeg får hele utsikten og hvem hvet er ei granne ute i hagen så blir det litt prat i tillegg.

Jeg skulle så absolutt flyttet noen stauder før ørsta komune sine folk kommer og tipper mold på marka,men det tør jeg ikke i dag.Etter å ha spadd opp noen løker i går er ryggen ødelagt i dag også.Hva som er gale hvet jeg ikke,men jeg vil ikke rote på meg en prolaps så da holder jeg meg unna hagearbeidet litt til.

Ønsker dere alle en fin dag.

5 kommentarer

Siste innlegg