en nydelig dag

Vel hjemme etter en nydelig konfirmasjonsdag.Snøen hadde lagt seg langt ned i fjella i dag og ikke var det særlig varmt heller


da vi var ferdige i kirka og skulle inn i festlokala kom det en regnskur,den gikk imidlertid for over og solen tittet etterhvert fram.

Vi fikk nydelig koltbord og altfor mange kaker:)og etterhvert kunne vi fotograferes utendørs i solskinn og litt bedre temperaturer

En del av familien,desverre kunne ikke alle komme,men vi var alikavel en bra gjeng.

No gjennstår 17 mai så er alt tilbake til normalen:)ønsker alle en fin kveld

7 kommentarer
    1. Så mange flotte bunader og festdrakter på et brett :))
      ja med så mange konfirmasjoner og komitearbeid osv for deg så forstår jeg at du lengter til “friheten” etter 17 mai.
      Sol men sure vind her i dag, håper på bedre vær i mårå så jeg kan stå ute og plante litt sommerblomster i noen krukker 🙂

    2. Sirdalsrypa: rart dette kor ting hoper seg opp på en gang for så å gå her i ukevis alene:))men jeg ser fram til litt frihet ja der jeg kan ta dagen som den kommer.Har soknerådsmøte også nå den 22 og det er midt på dag videre frisør 29:))men det er bare kos.Etter det blir veien stengt i 6 uker og vi må kjøre rundt og ta folkestadferga for å komme til Volda:(mannen vil bo på hybel da sier han,ugff:(

    3. Heisann Connie:) Så koselig bilde av en flott bunadskledd familie,,og så fin du er i festdrakten din. Er det den som Synnøve sydde for deg? Denne vil jeg si kledde deg veldig godt:) Men konfirmasjoner to helger på rad,,tenke seg så mye god mat og kaker det blir. Men blir sikkert godt og få vanlige dager igjen etter dette. Men ser at snøen er i fjella hos deg,,usj,,,,!! Vi ha hatt en solrik og nordlig kald vind her hos oss i dag,,så da er det kanskje ikke så rart det er snø i fjellet nå. Men nå vil vi ha en vår med varme og stabilt vær…..:) Fortsatt fin helg håper jeg du får:))

    4. Så bra att det vart såpasse ver att det kunne fotograferes ute. Flott gjeng. Mange fine sunnmørsbunader. det liker eg å sjå hehe. Fineste bunadane det. Og festdrakta di er jo kjempelekker da :0).
      Såg vakkert men kaldt ut på veien. No vil vi ha berre ha varme og sol. Håper du har fint turver i dag, så du får bevega av deg kakene hehe. klem

    5. Hobbystua: Takk Marianne:))ja det er denne festdrakten Synnøve sydde,har rukket å bruke den 3 ganger allerede dette år.
      Godt med en rolig søndag ja og i dag blåser det og øsregner igjen,tror jeg holder meg inne og koser meg med strikkepinner i dag:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg