Er det mulig

God morgen,ennå en vakker sommerdag .Vi starter dagen med varmere vær enn i går,fortsatt noen skyer men dei skal forsvinne etterhvert.

Akkurat no sitter jeg her og er litt ,ja hva skal jeg si målløs?

Jeg venter og venter på att teknisk sektor skal komme med jord og lage til denne delen av hagen etter att dei har gravd den opp 2 ganger.Tålmodigheten begynner å bli liten så jeg ringte kontoret i dag  for å høre når dei kom.

Er det mulig,han jeg snakket med hadde ikke hørt om dette,han viste ikke att jeg hadde fått en slik lovnad.

No ville han ha navnet på peronen som faktisk hadde lovet meg dette,da kunne jeg heldigvis informere om att det var høgste sjefen:)

No lovet han å ta det opp med sjefen i dag så får jeg krysse fingrane for att ting skjer fort.

Men det er en stor skam synes jeg att en privat hage ikke automatisk blir sett i skikkelig stand igjen når det er komunen selv som lager rotet,jeg burde slippe å mase.

I dag skal jeg sykle til Bjørke,det er soknerådsmøte i dag og som leier må jeg nok fint møte opp:)

Det blir et par timer der så heim og spise middag før jeg skal sykle til Bjørke ennå en gang,17 maikomiteen skal ha møte da statur og kassa skal registreres.

Tror jeg rekker å lage til ett lite bedd i tillegg:)ikke stort men det må gjøres:)det er noen år siden jeg viet det lille bedde oppmerksomhet så det trengs:)håper alle får en fin dag:)

8 kommentarer
    1. God morgen. Det er visst sånt rot i alle instanser og etater. Ein må kryss sjekke heile tida om ting vert gjort, om søknader kommer frem, om noen tar ansvar. Ligner jo på den rekvisisjonen min som ikkje ahdde kome frem, så inge visste att eg skulle på førundersøkelse med tanke på operasjon. ringer ein ikkje å etterspø og dobbeltsjekker, så sitter ein der og ingen ting skjer. Det skulle ikkje vere slik. det er ikkje alle som får seg til å gjere det.
      Får håper du får ordna hagen din fort og att eg kjem til i Lærdal fort. regner med att plenen din er grønn før eg kjem til hehe. Nei, skal ikkje vere pessismist no. :0). god trim da på to turer. Trim for meg og. Min sykkel får kvilt seg til neste år tror eg.
      Nei no var eg negativ att. eg skal snart ut og kose meg i sola. Ha ein flott dag vennen

    2. gretashobby: he he skal ta deg med i tankane når eg sykler.Jeg måtte jo vente 1 år på å komme til nevrologisk undersøkelse,men først etter å ha ringt og ettlyst timen,no har jeg kommet videre og skal til spesialisten 19 juni,er litt spendt på hva hun har kommet fram til når det gjelder skuldra mi.
      Håper du også kommer til snart,ingenting er verre enn å gå rundt og vente,og spesielt da det er snakk om knea,det går jo utover hele livskvaliteten.
      Håper du får en god dag,klemmen:))

    3. Herlighet, de burde skamme seg. For et rot i systemet og for en dårlig holding overfor innbyggerne. Håper det ordner seg raskt OG at du får en beklagelse!! Dette holder virkelig ikke mål.
      Jeg håper du klarer å nyte den fine dagen i alle fall og ikke bare ergre deg. 😉

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg