Litt hage i dag også:)

Skulle snart fått meg en tur på hagesenteret :)har 3 krukker uten blomster og et lite bedd som jeg rensket i dag.

Glemte å ta førbilde men det var iallefall grønt av mose

omtrent slik,for opp til hit kom jeg i dag.Men no ser det slik ut

no er det bare å fylle opp litt men gjødsel og ny jord så kan jeg kjøpe noen nye blomster,tenkte sommerblomster eg,lettvint og fint hale sommeren.

Fra før hadde jeg et par lavendel der,dei har jeg flyttet litt lenger ned så får jeg håpe att dei vil slå rot der.

Om en time er det møte igjen,avslutningsmøte for 17 maikomiteen:(og jeg som ville se jenter på jul i kveld,ikke noe å gjøre med det annet enn å krysse fingrane for att vi blir fort ferdige.

Jeg er fortsatt gressenke da mannen jobber og ligger vekk et par netter uten å komme hjem,ellers kunne jeg sendt ham på møte hi hi men så heldige var jeg altså ikke.

Ønsker dere alle en fin kveld

10 kommentarer

Siste innlegg