God morgen

Da har vi nok en herlig sommerdag forran oss,det er så fantastisk og nytes til fulle.

Nyter det nok litt for godt jeg da, for joda jeg er litt solbrendt på ryggen,men så er det jo ikke lett å smøre seg selv på ryggen heller da,no har jeg smurt meg så godt det lot seg gjøre med faktor 35 så da er jeg rustet for sol i dag også.

Jeg skal starte dagen med en sykkeltur,skal innom legekontoret med en prøve for å forsikre meg om att all rusk er borte:)

Skal ta med fotoapparat i dag,da jeg syklet på tirsdag glemte jeg apparatet og da hadde jeg artige motiver.Først dukket mikkel rev opp han satt i grøftekanten og såg på meg da eg sykla forbi og i vannflaten låg en oter på rygg og duppet,i dag er det vel ikke noe spennende å se:)men jeg tar med apparatet for sikkerhets skyld.

Hva dagen ellers vil innholde får dagen vise,sengetøyet er snart ferdigvasket så litt husarbeid i form av klesvask blir det.

Ønsker alle en deilig dag,husk å nyte da folkens

7 kommentarer

Siste innlegg