Varmere og varmere:)

Det har det blitt disse dagane,i dag har det vært så varmt att det var umulig å jobbe:))

Jeg syklet til legen og hjem igjen det er litt over 4 km,ble ikke tatt bilder på sykkelturen,men en gledelig overaskelse ventet hjemme:)og fotoapparatet kom i bruk

jammen hørte teknisk sektor på meg:)for i dag hadde dei vært der med et lass jord:)da er det nok ikke lenge før dei kommer og lager plen.

Det har vært en varm og lat dag,og fruen har virkelig nytt dagen

jeg greidde å bli solbrent i nakken og på ryggen så i dag har jeg kun sola beina mine,resten var under parasollen:)

kosefaktoren har vært høg:)

jeg har en fylt ildtopp som kommer igjen:)herlig

denne lilla avleggeren har jeg fått med en granne,husker ikke navnet men den kan en ha både ute og inne:)må finne en potte og plante den.Det grønne ved siden av er paprika:)

Jeg har holdt 2 kvite georginer i live,no skal dei plantes ut så får vi se på seinsommeren om dei vil blomstre igjen ute:))

Så dukket ei venninne opp og vi gikk en tur sammen,da jeg kom hjem igjen ville sønnen ha mor med ut i båt:)

Det ble 2 sei og en lite flyndre:)og fruen fikk vasse litt i vannet,det var faktisk ikke så kaldt som fryktet:)

No har jeg fått mannen hjem så da er kvelden helt som den skal være

14 kommentarer

Siste innlegg