Endelig en levegg:))

Jeg kan ikke annet enn å nyte uteområdet vårt no:))ikke har min kjære bare laget en flott platting,i dag kom der opp en levegg i tillegg:))

Fruen tester hjørnet:)og kan konstantere att det blir en svært behagelig plass å nyte ettermiddagskaffen

det har kommet en skikkelig trapp forran døra også i dag.

Medan mannen har vært snikkar har jeg klippet litt skråninger og rundt bærbuskene,ikke lett å komme til på dei plassene med plentraktor.

Dette vesle beddet har jeg fylt med lobelia og en kalifornialevisia

nydelig,får jeg denne til skal jeg skaffe flere neste år

det har kommet flere stemors:)

en tåre

busknellik og hengelobelia

denne gir vakre røde blader om sommeren

i år er hengeselja flott og fin:)dette beddet er jeg ikke ferdig å stelle,men det blir litt etter litt:))

Alt er frodigt i år,og for første gang får vi epler på dei 2 små epletrea vår.Dette treet husker jeg ikke hvilken sort det var,blir spennende å se:)

dette er iallefall summered:)da gjelder det bare å holde hjorten unna.

Dagen har vært utrolig varm i dag,men straks sola går bak fjellet føles det kjølig,derfor fruen selv hadde på jakke og bukse ved leveggen,når sola er oppe er det kortebukse og bikini som gjelder:))i morgen må jeg til kirke og soknerådet skal da stå for kirkekaffe.

Ønsker alle en fin pinse og en hyggelig kveld

6 kommentarer

Siste innlegg