reperasjon

 

Er vist litt borskjemt med varme:)i dag er det iskalde vind ute så kosen vi er borskjemt med er nok ikke tilstede i dag:)

Ja ja ut måtte jeg og selv om det fortsatt er pinse hadde jeg meg en liten økt i hagen:)

Reperasjonsarbeid:)Det har vært gravd grøfter i hagen for å legge ned nye kabler,men såra etter arbeidet har alle tider vært synbare etter jobben.

No hadde jeg bestemt meg for å fylle på med jord,rake det til og så i litt gressfrø,jobben er nå gjort men frøa venter jeg med til regnet kommer på torsdag:))så slipper jeg å vatne

vel dette hjørnet er vel helst snømåking med traktor:)

det ser ikke så mye ut,men jammen måtte jeg spa og trille noen trillebår for å reparere det verste:))litt frø og plenen blir som ny

her har fruen juksa:)denne bota var så stor att sønnen måtte trå til og hente en full traktorskuff til mor:))men jeg måtte nok plukke en god del stein før eg kunne rake det utover.

Måtte ha med et par blomsterbilder før jeg gikk i hus igjen

nå blomstrer det nydelige Spaniablåstjerner

og disse vakre små snøballene lyser opp flere plasser på tomta,den er i beddet og den har forvillt seg ved elva:)

 Navnet er Ranunculus Aconitifollus – Flora Plena litt lettere oversatt Duppesoleie:))

 

10 kommentarer

Siste innlegg