God morgen

Pinsa er over og karane reist til jobben,selv venter jeg på bussen:)for det er tid for frisering av håret igjen.Egentlig ikke nødvendig sånn sett,men er mann modell må en møte opp når lærlingen trenger et hode hi hi.

Deilig er det uansett.

Dette er siste dag veien bortover til Volda er åpen på 6 uker,det skal sprenges masse fjell og en bratt skråning skal fylles ut av massene slik at veien kommer lenger ut fra fjellsiden.

Det er omkjøringsmuligheter,men det er 30-40 min lenger å kjøre en vei + 1 ferge,så dere skjønner det blir ikke like greit for pendlerane våre.

Skal bli godt å kunne åpne den nye E39 i september :)da får vi en flott og kortere vei bortover og enda kortere vei til Grodås/Stryn så vi får en større valgmulighet når det gjelder handel og arbeid.

Ute er det delvis skyet,men det meldes sol,alikavel kaldt.Det varme deilige været vi har hatt har tatt en pause så nå er det litt mer som normalen:)

Da ønsker eg alle en fin ny dag:)

4 kommentarer
    1. Eg har bestilt meg time til klipping eg og, men ikkje før den 11. Må vere så fin som mulig til den store dagen. Men kjenner att eg skulle vel egentlig ha gjort noe veldig fort. Får holde ut.
      Greit å benytte dagen i dag da til å dra til Volda/Ørsta, siden vegen vert så veldig lang noen uker. Det vert vel litt han dling i tillegg også da.
      Tempen er ikkje det den var her heller nei, men sol fra klar himmel. så eg håper på litt tid på verandaen i dag også. Men først er det fysio. Greit å bli ferdig emd slikt tidlig på dagen.
      Ha ein flott dag min venn

    2. Deilig og få stelt håret da:) fint gjort og stille hode til disposisjon når det trengst:):) blir fint for dere og få kortere vei til handel og jobb. Her har solen tittet frem på ettermiddagen og godt er det. Ha en fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg