Siste dag

Da var det siste dag veien bortover var åpen for ferdsel i 6 uker.

Det går nok greit og jeg har fått kjøpt inn det mest nødvendige så vi skal greie oss bare min kjære kommer hjem til helga med melk og grønnsaker:))

Jeg hadde et par nydelige timer hos frisøren i dag,det vart klipp og farge:)og i dag lurte hun på om jeg ville være modellen hennes i september når hun skal ha en eksamen:)joda klart jeg sa ja så sant jeg er hjemme:))

Skal jo til Åse sykehus 19 juni,har time med nevrolog,da får jeg en vurdering for hva som skal skje med høgre skulder,det blir jo det som bestemmer om jeg er ledig til å være modell.

Når vi kommer til den 19 juni er jo veien forsatt stengt,jeg kan følge min kjære mandags morgen og ligge et par netter på hybelleilighet eller jeg kan få legen min til å sende innover en drosje,jeg har rett på det siden jeg skal til lege.Vi får se hva jeg bestemmer meg for.

Trodde det skulle gå greit med buss fram til skulen sluttet for sommeren,men neida bussen kjører ikke rundt så vi blir helt uten buss også i denne perioden:(

Kjøpte ikke mye spennende bortenfor i dag,bare litt papir til kortlaging:)

Det er utrolig kaldt denne uken så i kveld har jeg fyrt i peisen:)snakker om værskifte ,men skal ikke klage for sola skinner og himmelen er blå.

ønsker dere en fortsatt fin kveld

5 kommentarer

Siste innlegg