Kvelstur

Etter en noe tung dag gjorde det godt med en kvelstur,bare la tankane vandre og nyte alle dei fantastiske blomstrane i grøftekanten:))

akkurat så vakkert er det i dag,her øvst oppe på turstien min,og langs veien kunne jeg registrere flere blomster som blomstrer no

gress-stjerneblomst,liten men vakker

bilde ble uklart men dette er en strandstorkenebb

rød praktstjerne,rød jonsokblom,denne skal egentlig ikke blomstre før i juni:)no har den blomstret halve mai

tror dette er skogstorkenebb

engsoleie

denne hvet jeg ikke,sanikel kanskje

trekløver:)i mine øyne albino kløver:))

Så mye vakkert er det å oppdage langs våre veier no:)

Jeg trodde jeg hadde 3 blekrosa rhododendron,men nå lurer jeg på om det er 2 :))og her er morplanten det er tatt stiklinger fra:))

Den 3 som jeg trodde var samme sorten begynner jeg å tvile på

Dette er en av dem i min hage,men denne er virkelig kvit :)o lykke den er jo helt fantastisk og første gang den blomstrer slik hos meg:))

Dette var min kvelstur:)

8 kommentarer

Siste innlegg