Panorama

I dag har jeg vært på sykkeltur,det har vært skyet men mye mildere i temperatur:)

Jeg og ei venninne gikk oss en tur og da fikk jeg lyst til å prøve på å ta panoramabilde:))det var ikke lett gitt og ikke hvet jeg om det kan settes sammen på fotoapparatet heller,så da prøvde jeg også på picasa da:))

Dette ble ikke så velykket da men jeg prøvde å fange oppLeira /Viddal og så ser vi utover fjorden mot Sæbø.

Det skal ikke være et tre midt på bilde:)men no får dere et lite inntrykk av hvordan det er å komme seilande innover fjorden her

Da jeg ville hjem hold ei dame på å rydde nede i støda:)jeg tillater meg å vise bilde:))

ei utrolig flott dame og spek som få:)tenk det hun nærmer seg sine 90 går lange turer,kjører bil og slik som i dag rydder og gjør det koselig i fjøra og vi hadde en hyggelig pratestund sammen forran bålet som hun lagde:))

Tjelden stolte på oss for den holdt seg ganske rolig

og på taket på naustet rett bak oss låg tjeldmamma og ruget på egga sine:)

En herlig dag som jeg virkelig har nytt:))

10 kommentarer
    1. ikkje lett det med sånne panoramabilder skjønner eg. Har ikkje greie på det eg. Men ein får da eit lite inntrykk av korleis det er.
      Tenk om vi kunne vere så sprek når og om vi vert så gammle. Litt spesilet å sjå og lese det etter att vi i dag har vore i minnestund etter ein 27 år gammel gutt som forsvann i sognefjorden. Livet er jammen uforutsigbart.
      ha ein fin kveld min venn

    2. Hei til deg.Jeg har ikke noen blogg selv,men er mye inne og ser på din side,veldig flott og masse fine bilder.Du bor på en super plass og sååå koselig hus og tomt.Flink er du til å dele opplevelser.blir glad når jeg ser på siden din.Jeg bor på Rolvsøy,bekjent av Strikk ogkos.Ha en fin kveld og lykke til med nye bilder.

    3. Gøy med nytt kamera, og selvfølgelig må man prøve og feile litt i starten. Så kjekt med en sånn sprek dame som fortsatt er i full vigør.
      Ha en flott kveld!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg