En fin dag

Det har vært en fin dag i dag,regn men det er ok og no skinner solen.

Jeg syklet meg en tur for å kjøpe ferske gårdsegg fra frittgående høner,det regnet så bilder ble ikke tatt på turen men egga knipset jeg vel hjemme noen timer senere:)

og siden det er et stykke å sykle er det greit å kjøpe litt når en først kjøper:)

er det rart jeg sykler for å kjøpe egg,butikkegga er bare halvparten så store som gårdsegga:)

Vel hjemme kom et par venninner syklande,ringte på døra og lurte på om vaflene var ferdige hi hi.Nei sånt har jeg ikke ståande,men innen kaffen var klar hadde jeg tryllet fram varme nystekte vafler:)

En fin dag med andre ord.Sønnen jobber overtid og mannen er på hybel,ute skinner solen så kanskje jeg skulle tatt en liten tur og sett litt i hagen:))vi snakkes

2 kommentarer

Siste innlegg