Helt fantastisk

Denne dagen har vært helt fantastisk:)

I går meldte dei regn til i dag,men vi våknet til lettskyet og etterhvert blå himmel og strålande solskinn.

Lufta stod stille og det må ha vært mange og 30+ i sola:)) i skyggen var det 28,8+:))

Egentlig for varmt å sitte på oppsiden av huset,skulle tatt med damene ned til sjøen:))men men vi koste oss masse selv om svetten rann.

I 7 tiden trodde jeg vi fikk regn,det skyet til og virket trykkande,men nei det kom ikke vete,så jeg lette fram plenklipperen og tok en runde og klippet litt kanter.Tok bare ene marka det var meir enn nok da måtte jeg inn i dusjen,jeg ble oppspist av en sverm med fluger.

No er himmel blå igjen og jeg ser på nyhetene att vi kan vente oss sol i morgen også:))

Men no er det natta,er faktisk trøtt for jeg har vært ute hele dagen ,kom ikke i hus før kl hadde pasert 22.

Ønsker alle en riktig god natt

3 kommentarer

Siste innlegg