Jonsokk

Ja i dag er det jonsokk eller sankthansaften,vi har vært nede i fjøra og brendt bål:)

Vi hr hatt en strålande flott sommerdag i dag også:))sola har skint innimellom har det vært skyer men temperaturen har ligget rundt 30+ uansett.

Førmiddagen klippet jeg det døde gresset der sønnen har brakket,syntes det var grusomt å se på:)straff etterpå jepp noe er det bare så vidt beina greier å gå.

Så beiset jeg benken som min kjære har laget

mahogny og samme farge blir på platten men det får bli en annen dag.

Jeg beiset baksiden på benken og det tok sin tid,ulendt å stå og mange krimskrams å komme mellom,det betyr att jeg ble ståande med sola i ryggen,og jepp den ser ut som en kokt hummer no det betyr en svært varm natt:))

Men jeg klager ikke ,har ikke lyst på regn selv om hagen sårt hadde hatt godt av det:)

Tok en liten runde i hagen før vi gikk og brendte bål

sukk det er gode dager for tiden til å nyte utelivet i hagen:))

Vi skulle egentlig sykle en kvelstur og se på mer bålbrenning og treffe andre sambygdinger men det sette hofter og rygg en stopper for ,for min del og da ble karane også hjemme:))

Håper dere også har en fin feiring i kveld:)

bare så det er sagt,denne jakken forsvant fort:))trengte den ikke nei selv om vi var nede ved sjøen og sola hadde gått ned

10 kommentarer

Siste innlegg