God morgen

Det ser ut til å bli en deilig dag i dag også:))enkelte skyer men sola er i ferd med å bryte gjennom.

Klokka 8 var jeg ut og sette på vannsprederen for nå måtte dei stakkars bedda mine få litt fuktighet:)det er lenge siden vi har hatt en så tør sommer:))jeg nyter det det virkelig.

I dag lurte sønnen på om vi skulle gå en tur på Viddalsetra:)jeg var så maroder i kroppen i går att da kunne jeg ikke svare hi hi men om tilbudet står ved lag i dag sier jeg ja:))

En fjelltur har kroppen bare godt av,svett blir jeg uansett siden det er så varmt ute.

denne merkelige kannen fant vi i naustet,den fikk bli med meg hjem og her skal den få stå:)hvet ikke hva det er for noe men syntes den var litt festlig:))

ikke lenge før bedda lyser opp med fargerike sommerblomster og stauder:))enn så lenge nyter jeg sommerblomstene i krukkene mine.

Da onsker jeg dere alle en fin søndag

6 kommentarer

Siste innlegg