God morgen

Da jeg la meg i går kveld var det nydelig ute,litt synd å legge seg når kvelden er så fin,men natta lar ikke vente på seg:))

Men det var slett ikke verst å stå opp heller selv om mannen igjen reiste på hybel:))det har nok regnet litt i natt for ute var det vått,men det er jo helt perfekt for meg det da:))slik ser dagen ut no

I går beiset vi plattingen så nå ser den slik ut

Det gjenstår å lage en kant /topp på ryggen til benken og så må leveggen beisast,får se i ettermiddag om jeg orker,først må det tørke etter nattens vanning.

No merkes det godt att vi har fått opp levegg så om det skulle bli for varmt å sitte der er det like koselig å trekke på utsiden der vinden er litt svalere

I skrivande stund er det 27+,jeg skal henge ut noen klær på klesnora før jeg spaserer en liten tur i nærmljøet:)blir ingen langtur i dag,godt uansett bare å få beveget seg.

Ønsker alle en riktig delig sommerdag

9 kommentarer

Siste innlegg