Fint ferdige

Det har vært en like deilig dag som vi har hatt noen dager no:))sola har fått godt tak bak på ryggen så jeg er rimelig varm i kroppen.

Nå i kveld kom en litt kaldere vind ,det skal fortsatt være sol men blir denne vinden værande blir det nok ikke like varmt.

På førmiddagen gikk jeg en tur,her på bygda er vi ganske flinke til å være sosiale :)så da jeg hadde kommet opp på toppen av alle bakkane ble jeg huket inn til en kopp kaffe m/sjokoladekake :)ikke rart magen ikke forsvinner hi hi.

Da jeg gikk hjem bestemte jeg meg for å få ferdig beisejobben,leveggen trengte sårt litt behandling så tørr som den var.

Desverre var ikke ryggen like happy,den har slått seg skikkelig vrange i kveld :(så her er det problemer med å reise seg og sette seg,ja det er rett og slett vondt uansett også når jeg sitter:(så jeg finner nok tidlig senga så krysser jeg fingrane for en bedre rygg i morgen.En ting er iallefall sikkert og det er att morgendagen skal viast kvile,skal overhode ikke gjøre noe,for jeg kjenner att kroppen er fint ferdige og trenger noen roligere dager.

 

12 kommentarer

Siste innlegg