Da kom det til oss også

Det er regnet jeg snakker om.Ette svært mange vidunderlige sommerdager var det altså vår tur til å få regn,tror jammen det har regnet uten stans i dag.

Når det er sagt så trengte vi egentlig dette for alt var svært tørt.Må jo tenke litt på bøndene også:))alle åkrane som var så tørre det gir dårlig tilvekst.Bare det har hvet til å stoppe igjen så skal ikke jeg klage:)

Våknet med tannverk i dag:(og har det ennå,nå er det værst når jeg kommer borti den trasige tanne da.Leser om rotfylling på nettet og finner ut att det er ganske normalt å ha fantomsmerter i etterkant,det kan vare fra noen dager til noen uker:(jeg håper inderlig det blir noen dager så jeg ikke må slite med elendigheten på ferie.

Ferie ja 🙂 i dag lette jeg fram kofferter og har begynt å planlegge pakkingen,min kjære lyt se litt hva han vil ha med siden han skal jobbe tilogmed onsdag og vi reiser tidlig torsdags morgen,jeg gleder meg til en lang ferie sammen med min søster:))

Idag har jeg vasket og lagt på senger på gjesterommet:))elsdte sønn med kone og vesleprinsen på 8 måneder kommer som sagt på en snarvissit :))det skal bli koselig.

No lever dei på lavkarbo så jeg har begynt å vri hjernen min for hva jeg skal servere:))no er jo ikke dette noe nytt for meg men har ikke noe ferdig opplaget og siden vi snart skal reise er det begrenset med ingredienser til altfor avanserte retter.

Vurderer å lage en lavkarbo tacopai om dei kommer i kveld,kommer dei i morgen blir det mannens ønske i kveld og det er pizza :)ikke greit å være husmor……. sukk!

No kjenner jeg att det begynner å stikke bak i korsryggen,det skulle ikke mer til enn å legge på senger ,så nå har jeg plantet meg i godstolen og skal lete fram et lite strikketøy:))

Ønsker dere alle en fin lørdag

14 kommentarer

Siste innlegg