Dagen før dagen.

I morgen tidlig reiser vi på ferie:))så får sønn og svigermor passe fortet og alle blomstrane mine:))

Jeg har brukt dagen til å pakke ferdig,hadde forskjelligt i kjøleskapet som sønnen ikke benytter derfor lagde jeg kjøttsaus av noe så det blir pastaform til middag:))da kan han spise rester i morgen,jeg kuttet opp og forvellet en hel nykål avkjølte fort og puttet i fryseboksen og resten er mat sønnen steller til som det er:))

(litt bortskjemt hi hi )

jeg har vannet blomtrane og malt jerngryta jeg tok med hjem fra naustet.Bilde av gryta kommer senere når den er helt ferdige.

Jeg har spasert en tur og besøkt en nabo:))og så har jeg lagt rett ut i bikini og grillet meg:)det har vært og er trykkande varmt ute,det har skyet til og jeg frykter en regnskur vil komme.

Har funnet ut att vi har hatt ca 3 uker med solskinn og varme siste måneden:))så vi kan virkelig ikke klage på denne sommeren:))

Ute er det frodigt og det meste står i full flor langs veiene,det er svære tepper av kvitkløver og rødkløver og når jeg rusler i den varme luften driver en sommerlig honningduft mot meg:))

Naboen har også masse blomster og i dag fikk jeg med en tue:))

Denne vil fort spre seg utover og danne et gult teppe av nydelige gule blomster:))

Livet er hærlig))

9 kommentarer

Siste innlegg