Vel hjemme

Da var vi vel hjemme etter en deilig ferie rik på et hav av opplevelser:)vi kom hjem i går kveld men jeg tok desverre med meg en litt tung forkjølelse:(nesen renner og kroppen er tung,hele hode er tett,men men jeg klager ikke det kom først siste dag da vi var halveis hjemme igjen.

Før ferien var vi velsignet med flere uker med sommer ,sol og varme:)og vi tok det med oss på ferien vår:)selv om det har kommer noen kraftige regnbyger så har det gått fort over og solen har skint hver dag:))

Ferien har vært så spekket med opplevelser att jeg hvet nesten ikke hvor jeg skal begynne.

Vi startet Danmarksturen med en overnatting på Bramslev Gaard,et herskapeligt og flott sted å bo,nydelig mat og fin servise


Etter en bedre frokost reiser vi videre til bestemelsesstedet Bukkemose på Langeland.

Været er fantastisk og da vi kommer fram rusler vi dei 400 meterane det var å gå ned til bukkemose strand

våre kjære på vei ned til stranden:)

Stranden bestod mest av flotte steiner,litt sand innimellom og her kunne man nyte roen på en deilig måte

dette bilde er tatt noen dager etter ankomst  her ser att der også er deilig sand

vi avslutter dag 2 med en nydelig sommerkveld og flott utsikt fra hytta

Skal jeg være misfornøgd med noe på denne turen må det være nettene,det var varmt og klamt og om vi sette opp vinduet kom der inn store mygg.

Dag 3 var den aller flotteste sola stekte og det var svært varmt,det var ikke vanskelig da å velge strandlivet.Vi pakket bilen og kjørte til til Ristinge strand

vi solte oss og vi bada og noen av oss ble veldig solbrendt.

No skulle jo jeg hatt bilde av meg selv her:)men det har systa mi og jeg har av henne hi hi:))

voila:))dette var livet

før vi kjørte tilbake til hytta kjørte vi ut til enden  til Klinten,den opplevelsen er vanskelig å beskrive med ord det må faktisk bare oppleves

den varmen det lodrette stupet som må være øyas høgste punkt og alle blomstrane var en opplevelse

denne dagen avsluttes med et kraftigt regnvær ,lyn og torden,fort og gale og så var det fint igjen:))

Må ta med neste dag også:))vi besøker Valdemar slott,slottet er bebodd den dag i dag så det var ikke lov å fotografere inne

Litt synd att jeg ikke får vist dere innsiden men det var fantastisk.Eigerane har vært jegere i generasjoner og jaktet i alle verdensdeler,det fikk vi virkelig oppleve i toppetasjen som var fylt til randen med utstoppede dyr

jeg snek til meg et par bilder fra denne etasjen siden dette ikke var den bebodde delen


det var en hyggelig kafe på uteområdet i hagen

men vi valgte å spise litt finere:))det ble selvsagt inne på slotter på resturangen i kjelleren

vi spiste et deiligt måltid med rødspette,reker og røykalaks,en fin kombinasjon som er verdt å prøve.

Fortsetelse kommer:))ønsker dere alle en fortsatt fin dag

9 kommentarer

Siste innlegg