God morgen

Ja nå sitter vi ute på verandaen og nyter søndagen,vi startet med deilig solskinnn medan vi spiste men nå har det skyet til.

I går streiket blogg .no  så jeg fikk ikke sendt et innlegg,så får vi se om det går no:)

I går hadde jeg en rolig dag,stod på kaia og fisket det var ikke rare fangsten men en stor fin makrell fikk jeg da:)ellers hadde jeg en liten tur i utmarka ,jeg måtte finne noen eine emner som kunne duge som håndtak på den nye naustdøra vår:)

Mer enn det gjorde jeg ikke,så en kan godt si jeg hadde en riktig god slyedag:)hi hi.

Tror faktisk ikke att det blir noe annerledes i dag,vi skal bare slappe av og nyte dagen så kanskje den siste ferieslappheten kan slippe taket.

Jeg vil bare ønske dere alle en superfin søndag:)

 

 

kanskje ikke helt slik i dag da men men :))

 

3 kommentarer

Siste innlegg