En deilig dag:)

Dagen i dag ble helt nydelig:))svett?ja gjett om ,he he men jeg hadde med kleskift og fikk bytte på hytta og da jeg kom hjem overasket min mann meg med å ha utsatt hybellivet så slapp jeg å være alene:)

Det tok meg 30 min å sykle til Finnes hvor turen oppover til setra startet

ja her er det bare å begynne oppstigningen,jeg måtte selvsagt trille sykkelen

det går oppover og bygda blir mindre

forbi brusende elver

langt der nede bak fjellet til høgre ligger Leira:)og jammen dukket sola litt opp også

jeg nermer meg toppen og da dukker ungdyra opp:))

endelig oppe på flaten og jeg kan sette meg på sykkelen igjen og gjett om det var herlig:)

og endelig etter 2 timers svette er jeg på setra:)da var det godt å få skiftet til tørre klær i hytta.Men turen sluttet ikke her,det er naturfestival og programmet er lenger fram i marka så det var bare å traske videre,oppover men uten sykkel no

vel framme var det satt opp et telt og vi fikk kjøpt rømmegrøt,rundstykker og kaker+ kaffe,aldrig før har grøtaskålen smakt bedre enn i dag

det var fin underholdning med god musikk

noen kom på hesteryggen

ca 50 kyr venter på å bli melket

jeg plukket blåbær

og vel heime ble jeg overasket av mannen med en nydelig rosebukett:))og det beste av alt han kom hjem i kveld.No lyt jeg gi ham litt oppmerksomhet:))ha en fortsatt fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg