Hyl og skrik

God morgen.

Morgenen er god selv om att jeg er trøtt og stiv i nakken i dag,har sovet utrolig dårlig i natt finner liksom ingen gode liggestillinger.

Men jeg har vært borte,da sov jeg tungt og hver gang ble jeg brutalt vekket av hyl og skrik:(

Mareritt?nei det er hundredevis av måker som går amok ute og i dag behaget det dem å ta pause i min hage.Skjønner ikke hvorfor dei må hyle slik bare for å ta til vingene sine.

Tror vi har fått besøk av noe som heter makrellterne også,den er nesten farlig ,den kommer som et prosjektil mot den før den stuper rett ned og kommer opp igjen med nebbet fullt og hyler som besett.

Flokken fikk meg iallefall ut av senga,da såg dei seg fornøgde og forsvant,no står dei tett som en kvit holme midt mellom Leira og Viddal og venter på att fiskestimane skal våkne til liv igjen.

Ute er det høst temperatur bare 13+ og skyet men jeg ser på meldingane att det ventes sol og over 20+ hele neste uke:))krysser fingrane for att det stemmer.

Skal ut og farte neste uke så da vil jeg ligge på hybel med min kjære:))

Mandag skal jeg på Moa,ikke langt fra Ålesund,har fått time på frisk senteret,en fysioterapaut skal ta en vurdering på skuldrane mine og er der folk med kompetanse skal jeg få tatt ultralyd også,siden jeg skal overnatte på hybelen kan jeg ta meg til til en runde på kjøpsenteret etterpå.

Tirsdag er jeg modell igjen:))da skal håret klippes og farges,gleder meg og om kvelden skal jeg sitte barnevakt på barnebarna våre.Så får vi se da om jeg blir enda en natt eller om jeg får bil inn til Leira igjen på onsdagen,har mest lyst til det siden vi skal utover i 50 x 50 selskap fredags kvelden.

I dag vil jeg plukke litt ripsbær og lage noen glass med ripsgele,så får vi se om jeg tusler en tur med fiskestangen etterhvert:))

Ønsker dere alle en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg